Sunday 25 December 2011

ntah paper lha aku nih

haip allz.. wachhaaaaa,, hahahaha,,
 lama da ta update blog nih,, ta derw mood dol,, nih pown bwu aser na update,, aku aser pas nih lgik ssah na update blog,, yelah cuti aku da na abis da.. juz tgl 5 ary jerk agy nih hah na tene lik kedah da,, huh 
mood aku:: wink :p mcm owg da ta btol da ,, dop puas agy cuti nih,,,
hahahahaha,, mner ader owg puas cuti an,, bgik setaon cuti pown kompem ta puas gk an,,

hah,, nih aku na post kit pic sal ombak besa at pntai dungun,, hahha,, gilerw nguh cmpai ancur jlan ... ombaknyer mmg kuat lha,, cmpai pokok pown tumbang,, benteng pcah,, nih pown aku curi pic dari owg nih,, hahah,, yelah time aku g pantai uh,, ombak jerk besar, pokok tmbang, benteng jerk pcah,, jlan msa uh ta osak agy,,, 






hah nih pic uh,, truk an,, ta leyh na post byk2x,, naty tuan punyer pic nih mrah aku lha,, coz curi pic dyer ta gtaw,, jaat tol aku nih,, amek tanpa kebenaran uh,, juz utk shre at kowg jerk lha,, miNtax maap yep,, at owner pic nih,, Hahahaa

da da da, tutop citer sal ombak uh,, citer sal aku lak,, hehehe.. 
aku nih bknnyer ajin sgt pown na update blog nih hah,, ta da pape yg aku na shre lha,, uh yg jrng na update uh,, hehehe,, bile tgk owg uat blog aku pown uat gak,, tpi blog aku nih ta pape,, aperw fungsi blog nih pown aku ta taw lha,, men join jerk,, truk nguh lha,, 
hurmm,,, ary nih aku ta uat pape pown,, yg aku taw nyer,, juz mam ,on9 , titow,, hahhaa... tpi mamam (mkn)
lha yg aku num stu nih hah,, pyut aku nih asyik lapar jeerk,,,walhal bwu jerk pas mam tpi still lapa agy,, kuat tol nafsu mam aku nih hah,, :p

hurmm,,, ary nih aku ta bape na btol kit,,tekanan perasaan kowt,,mslah ta abis2x,, biler na sntle tah,, tpi suma mnusia lam dunia nih aderw mslah an,, lau ta da uh mknanyer owg #$%* lah kowt an,, huhu syukur lha mknanyer aku nih normal agy an,, hakhakhak... 

aku nih ngh tgu seseowg nih,, ta muncul2x,, mner g tah, mati da kowt,,
Astaghfirullahalazim 
jaat tol mulut aku nih an,, da ekpown btol perw,, owg len yg aku tgu owg len yg muncul,, 
naper erk time aku tgu dyer ta da,, bilerw aku ta tgu terhegeh-hegeh lak crik aku,, perw punyer manusia lha dyer nih,,, 

hurmmmm,,, skrunk aku menghintung ary jerk agy nih hah,,, cuti aku da na abis da,, da na nek sem bwu da,,heheh sukerwnyer aku dapat pkai pgkat biru lak,, huhuh (",) tpi yg mlasnyer asgment tuk sem bwu nih,, aku ta uat pape lgik,, haha,,ajinnyer aku nih hah,,tpi bkn slah aku an,, da sbut pown cuti aner bleyh uat teje an,, hahaah,, ,naty lik kolej lha uat,, mntk2x lha smpat aku uat,,lau ta smpat mati lha aku,, nsb lha teje berkumpulan,, lau sowg2x lagi lha mati aku,,tene cpat2x sediakan ken kapan kowt,, hahahhaha

k lha,, aku na chow dlu,, pada kowg yang bca nih,, jan luperw follw n like n bgik komen kit neyh,, tpi jan kutuk sudah lha,, an ta psal2x saper yg kutuk uh aku g tembak cmpai mati an,, yelah suma makhluk lam dunia nih ta da yg sempurna an,, so, jan na ktuk owg,, ktuk drik sendiri lu yew,,







p/s: tuk sesowg yg aku tggu uh,, cpat2x lha mncul yep,, seblm aku g bunuh mu,, 


No comments:

Post a Comment