Monday 19 December 2011

20 dec 2011

hurm,,,, why na luperwkan sesowg yg kiter betol2x syg?? ,, ssah gilewr2x
walhal dye byak melukakan aty aku,, hurm,, mybe nih kowt blasn yg aku kena terima sb pnh menkan persaan insan yg btol2x setia,,, 

siyes aku ckap aku mnyesal gilerw tglkan yg lma uh,, n terima yg bwu,, 
tpi na menyesal pown ta guna da,,, sumanyer da berlalu ,,,
dgn yg bwu mcm2x planning ,, uh lha,, nih lha,, tpi ta seindah n ta semudah uh ..coz kiter hnya mampu merancang tuhan menentukan (ibart kata awie lam lagu biarkan berlalu)

dyer berubah,,, berubah sgt,, cmpai aku pown ta tenal dyer,, dyer ta mcm yg aku tenal dlu,, sjak uh hbgan kitowng mcm ntah paper,,, 

skrunk aku ta taw per sttus kitowng da,,, clash or cple,, tpi lau btol2x clash,, huh anyer tuhan sja yg taw,, 
cmna perasaan aku ,, aku sayang dyer snad2x,,, 
hurm ,,,

Ya Tuhan… kalau dia jodohku, dekatkanlah. Kalau dia bukan jodohku, Jauhkanlah.





No comments:

Post a Comment