Wednesday 21 December 2011

4T2P

na taw kenapa 4T2P??? na taw jom baca,,

4T2P,, ??? ini berkaitan nan kekawan aku,, hahah T untuk TERENGGANU n P untuk PERAK
Aku ader 6 owg kwan rapat semasa belajar di KKAS,, 4 Terengganu dan 2Perak,, uh lha pasal aku uat 4T2P.. hahaah,, AKU na citer kit Sal diowg lam blog aku nih,, alang2x ta da teje nim,,

1: HANIEY (ROOMATE AKU)
hanie nih ,, tecik jerk owgnyer,,asal drik jertih setiu,  aku kenal dyer time PLKN dulu,, tah cmner tah aku dpt belajar sekali nan dyer,, kira oke lha an,, ader gk kwan biler msuk bljar ,, yelah msa mula2x na dftar aderw lha jgak penemannyer an,, dri aku duk sowg2x,, hahahah,, lam group kitowg aku aser dyer lha kowt yg lbih matang,,padhal dyer lha pling tecik skali lam group aku,, hahhaha,,, 
skrunk aku nan dyer satu blik,,,walaupown aku nan dyer stu blik tpi aku rasa an dyer lbih byk kmas blik drik aku .. pemlas tol aku nih an,, dyer nih ary2x duk bergayut,,lam klas lak titow jerk memanjang tpi yang aku herannyer time dyer titow lam klas  ta da lak tene marah nan lctre, tpi asal aku bwu jerk nan lentok,, trus jerk tene mara,, bdak nih pkai ilmu per tah,, tpi aku leyh tabek lha dyer nih,, walaupown titow lam klas,, tpi perw yg lcture ajar suma dyer pham,,kalah aku yg ta titow nih,, budak genius lha katakan,, hahahhahah

2: ZAKIRAH
yg nih lak zakirah,, tpi at kolej owg pgil zack,, nma glemor,,minah nih pown asl ganu gk,,dak marang dkat jerk nan aku yang duk at paka nih,,hhaha,, minah nih mmg putih gelerw,, perw rahsianyer pown aku ta taw,, katanyer guna safi jerk (tah btol tah tdak)..msa first aku knal dyer nmpak cm sombong jerk upernyer tdk lha,, hahhahah,, aku igt lgi dlu dyer nih ader pnyakit ketar tgn, hahah,, aku igtkan ader parkson ,,hahah upernyer ta lha,, dyer nih mmg cmnih ,,tpi skrunk nih dyer da oke da,, sem 2 nih aku teje atu wad nan dyer,, besh teje nan dyer,,,byak mnder yg dyer taw,,ta mcm aku nih ta taw pape pown,kikik,, lau teje ta stu shif nan dyer ,, dyer akn uat jdual sndiri ,, tkar jdual nan kekwn tanpa pengthuan ci or lctre,,pnyer lha psal na stu shif nan aku,, nasiblah ta kantoi an,,, yg aku ta than yer nih,, dyer nih slalu lwat dtng klas,, biler tene marah pown uat dono jerk,, muka ta derw perasaan hahahhah,, biler lha mu nih na ubh peragai mu nih zack...

3 AFIFAH
sal ppah lak,, mek nih asal dri kampar, perak.. aku aser lha lam group aku nih,, dyer lha yg paling bek skali,, ta pnh uat slah dol,, kami plak duk menghasut dyer suh uat jaat,, dyer pown terikut lha,, hahaha,, dyer nih jnis yg sgup berkorban demi kekwn dyer,, ta pnting drik sendri,, solehah pnyer nih,, lau na uat bini pown bleyh dak nih,, hehehe,, asal aku lapar jerk kompem aku g blik dyer,, sb dyer byak gillew mkann,, mcm stok lop,, hakhakhak,,,yang aku na gelaknyer,, ary uh pas exam dyer mai lpak lam blik aku,, kbtulan ader warden nek uat sptcek,,ta pasl2x slipar tene tene rmpas skli sb duk at lua ,, nsb lha mek nih ta nanes sb slpar tene rmpas,, sjak ary uh,, aku tgk slpar dyer trus jerk duk lam rak slalu,, takowt tene rmpas kowt,, penakut tol ko nih ppah yerkk,, hahahahah

4 AMIRAH
hahhaha,,, bdak nih lwak nih,,,asal perak gk,, haaha,,mukanyer cm owg cina,, mata sepek,,idup dyer tenyum jerk 24jam,, pelik aku tgk dyer nih,, tene mara tenyum,, lmbt mangon tenyum,, cmpai lctre tgur "awk nih mmg suker tenyum kep?" ,, dyer nih cpt gabra,, ta pape ,,, cpat bebenor cmas nyer uh,, hehehe,,, dgn lctre grng pown dyer leyh men2x agy,, disbkan gabranyer uh,,aku ta leyh byng lau wad cmner lha ko nih yep,,meti ptient pown gelak tgk lagak ko nih,,mira2x biler tah ko na berubh,, hahh,, dyer nih byk scandal,, ta abis2x duk crik stok2x,,,naty lau dpt byk stok,, share at aku neyh,,,


5. DAYANG
Yang nih yg laz,, sb per aku ltak laz sb dyer yg pling tua drik group kitowng,, hahahha,, so dyer tene mngalah lha an,, hahah,, jaat nguh aku nih,, dye nih tua setaon drik kitowng,,, tpi asernyer pling ta mature kowt,, dpn kitowg jerk lha ta mature u,, dpn owng len ,, mak oii mature gilerw,,dyer dak ganu gk,, dyer nih sama cam hanie kuat titow lam klas,, blik klas pown titow gk,, mybe hobi dyer nih titow kowt,,hahahaha,, lau na ajk kua lpas klas jan arap lha dyer na ikuwt,, na taw sb perw?? sebab dyer lbih pilih titow,, ta na bzir kan waktu titownyer uh,, dye nih,, pling genius lha lam group kitowng,, lau exam meti stdy laz minute,, rslt dyer mmg gmpak lha drik kitowg nih,, stu jeerk mslah dyer nih, lau bca novel aku tgk mcm owg ***** da,, yelah kejap suka kjap nanes,,minat sgt nan novel mek nih,,

k lha pnjang sgt da  aku bercerita,, penat da na taip,,, hahahhah,, aku syg kowg sume,, hope kter kkal selamanyer kwan ,,, mu owg mmg besh lha,, sporting,, 
nih lha kami 4T2P..

No comments:

Post a Comment