Thursday 16 February 2012

lama aku ta update

assalamualaikum kekwan,, suma aku anggap kwan kay :)

lma kowt aku ta update blog nih an,,,bz kit lha,, lepas jerk abis cuti aku terus tene prktikal,, 2minggu jerk pown tene prktikal tpi penat lha .. minggu pertama ta lha pnt sgt sb juz duk lam wad paediatric jerk,,, suma kanak2x,, ta da byk teje pown,, minggu ke2 mmg pnt gilerw,, sb msok wad surgical,, yelah tene anta n amek ptient dri OT.. pnt kowt,, heheh,, tpi ecowt da start msok klas lik da,,huhuhuhu,, mlasnyer aku na msok start bljar lik,, aperw pown aku da ta igt da,, hahahahaha,,,

na citer kit nih,, ary uh kolej aku ader uat smbutan perayaan 1Malaysia,, Pengarah kitowg ciap jemput kumpulan singa agy uat tarian,, perhhhh!!!! comeyh gilewr singa uh,, first time nenok dpan mata sendri,, besonyer,,, tariannyer pown comeyh,, aku aderw amek record tarian uh,, tpi ta baper na clear lha, naty aku uploadkan huhuhu,,
huhuhu,,,, nih vedio uh,,,

oke nih lop... sal bufday mat azam, 10/2,, ckup lha setaon mat azam,, coe lha dop leyh nok clebrte skly,, adop cuti nok blik,, pape happy bufday mat azam,,1taon da,, moga cpt bleyh jalan neyh,, hhehe,, cyunk kamoo...


huhuhu,,, aku nih mengarut kali op,, huhuhu,, skrunk aku duk lam klas jerk ,, owink pnyer pasal nenok lha perw yg geng aku lukis nih,, lectre duk ngajor dyer duk uat seni lop ,,


hehehehe,,, nih suma zack punyer keje,, tpi bgus gop dari dyer titow,, bek dyer duk melukis,, hehehe...

dop auw doh nk tulis naper,,awl bulan 3 nh bleyh blik kg doh,, beshnyer dop sabor aser,,heheheheh,, tpi skrunk aku ngah tgu trikh yg mner aku akn dpt kepastian untk,,
@#$5%*&



No comments:

Post a Comment